Gart Software

Solutions

Gart Caffe

Gart Caffe

Program za kafiće, bistroe i klubove

Gart Caffe je program namenjen za kafiće, bistroe i klubove kojima je primarna delatnost priprema i prodaja napitaka. Poseduje module za vodjenje lagera svih prodajnih artikala i sirovina za recepture, vodjenje troškova kompletnog poslovanja lokala i napredno izveštavanje.

Glavne funkcionalnosti

Napredne funkcionalnosti

  • Podrška za neograničen broj računara za unos porudžbina kasira
  • Brz unos vizuelno prilagodjen lokalu korišćenjem touch-screen uredjaja
  • Personalizovan unos za svakog kasira korišćenjem RFID kartica

Marketing

  • Personalizovane Loyalty kartice sa sistemom popusta i bodovanja
  • Definicija nezavisnih popusta po danima i satima – happy hour mehanizam
  • Primena popusta na ceo račun ili samo na odredjene kategorije artikala kao i zaključavanje artikala na primenu popusta

Automatizacija poslovanja

  • Pristup i pregled stanja i finansija u svakom trenutku korišćenjem smart phone uredjaja ili PC računara i van lokala
  • Automatski obračun artikala za naručivanje u odnosu na minimalni lager količina u realnom vremenu
  • Vodjenje robnog stanja po zakonskim normama i izveštajima

Izveštaji i štampanje

  • Nezavisno vodjenje troškova poslovanja i izveštavanje o krajnjem profitu
  • Napredno izveštavanje sa 20 parametrizovanih izveštaja po svim robno/finansijskim aspektima
  • Podrška za sve fiskalne uredjaje na tržištu i POS štampače

Spisak svih funkcionalnosti

  • Rad sa više konobara/kasira
  • Unos porudžbina po odeljenjima i stolovima
  • Grafički prikaz pozicija stolova
  • Kucanje i podela po osobama i turama
  • Izdavanje fiskalnih računa
  • Podela računa po turama i/ili osobama
  • Podela računa po načinima plaćanja
  • Primena popusta
  • Loyalty program
  • Happy hour
  • Evidencija prometa za knjigovodstvo
  • DPU (Dnevni promet ugostitelja)
  • Praćenje stanja zaliha i nabavke
  • Normativi pića
  • Automatske nivelacije
  • Kalkulacije i izveštaji analitike prodaje i potrošnje

Gart Software Solutions

Android aplikacija

Aplikacija za Android smart telefone omogućava uvid u pazare za izabrani period, prodate artikle, pazare po kasirima, prihod za period te trenutno stanje otkucanih i poručenih artikala po stolovima.

Potražite odgovore

Za Gart caffe se jednom plaća licenca koja je doživotnog tipa i ona obuhvata kompletnu instalaciju sistema (program sa bazom podataka, dodatna mesta za unos podataka, reporting aplikacija za mobilni telefon te podešavanje svih drajvera i veza sa štampačima i fiskalnim uredjajima) i obuku ciljnoj osobi koja će biti zadužena za administraciju nad podacima. Nakon toga se na mesečnoj bazi plaća iznos za podršku koja obuhvata pomoć telefonom i daljinskim pristupom računarom kao i pravo na sve nove verzije programa koje budu izlazile.

Za instalaciju Gart sistema je potrebno oko 25 minuta, u zavisnosti od brzine računara. Za unos artikala i dodatnog podešavanja mesta i rasporeda za kucanje te kasira za lokal tipa kafeterije je potrebno još nešto preko sat vremena i već tada je moguće započeti prodaju.

Gart je program napisan za Windows operativni sistem. Iako nije preterano zahtevan što se tiče izbora hardvera, ne preporučujemo mnogo stare računare koji imaju starije operativne sisteme kao što je Windows XP ili Windows 7 i 8. Računari, mali POS računari, all-in-one sistemi sa ekranima osetljivim na dodir pa i laptopovi koji sadrže komponente iz zadnje dve generacije i na kojima radi Windows 10 su odličan izbor gde će instalirani sistem raditi više godina bez ikakvih problema.

Svi tvorci različith programa su u principu morali rešiti standardne probleme u ovom tipu poslovanja i generalno svi ispunjavaju slične stvari. Način na koji je to rešeno i kako to korisnik koristi je nešto što izdvaja Gart od ostalih. Tokom dvadesetogodišnjeg razvoja sistema mi smo dosta slušali naše korisnike i prilagodili program vama koji ga koristite svakodnevno u poslu. Tokom ovog vremena smo postigli zavidnu stabilnost i sistem koji praktično više ne poseduje greške (bugove) a naša podrška će uvek u najkraćem mogućem roku rešiti bilo kakav problem ako vam se isti dogodi.

Naravno. Pojavom smart telefona ovakvi zahtevi su postali standard i moguće je nadgledati u realnom vremenu sve finansijske vrednosti, prodaju, pazare kao i trenutno naručene artikle po stolovima kojima još nije izdat finalni račun. Da bi ovo funkcionisalo potrebno je da imate Internet priključak koji je na kablu (kablovski operateri, adsl priključak itd.), pošto tehnologija u kojoj se mobilna telefonija koristi za ovakve svrhe ne podržava pristup spolja.

Cenovnik

Doživotna licenca

250€

jednokratno

U cenu je uračunato:

Instalacija kompletnog sistema koji obuhvata bazu podataka, jedno mesto za kucanje porudžbina (računar, POS printer i fiskalni uredjaj) i zatvaranje računa i jedno mesto za Back Office
Podešavanje mreže i rutera za daljinski pristup i jedna instalacija Android aplikacije za izveštavanje
Obuka kasira i menadžera u trajanju od 6h

Tehnička podrška u radno vreme (telefonska podrška, email i daljnski online pristup), dnevni backup podataka na naš cloud sistem i sve nove verzije programa se naplaćuje 20€ mesečno.

Iznajmljivanje sa održavanjem

35€​

mesečno

U cenu je uračunato:

Tehnička podrška u radno vreme (telefonska podrška, email i daljnski online pristup), dnevni backup podataka na naš cloud sistem i sve nove verzije programa

Instalacija kompletnog sistema iznosi 150€ i obuhvata bazu podataka, jedno mesto za kucanje porudžbina (računar, POS printer i fiskalni uredjaj) i zatvaranje računa, jedno mesto za Back Office, podešavanje mreže i rutera za daljinski pristup i jedna instalacija Android aplikacije za izveštavanje i obuka kasira i menadžera u trajanju od 6h. U cenu je uključen prvi mesec iznajmljivanja i održavanja.

Cene dodatnih usluga:

  • Dodatna obuka korisnika na lokaciji klijenta iznosi 20€ po započetom satu
  • Instalacija sistema u slučaju havarije ili prebacivanja sistema na drugi kompjuter na lokaciji klijenta 60€
  • Dodatna instalacija mesta za unos porudžbina 20€ (daljinskim pristupom)
  • Dodatna instalacija novog POS printera 20€ (daljinskim pristupom); u slučaju da je na lokaciji klijenta iznosi 40€
  • Dodatna instalacija Android aplikacije za izveštavanje 10€ (daljinskim pristupom)