Gart Software
Solutions
Gart Restaurant je program namenjen za restorane koji pored pripreme i prodaje napitaka poseduju pripremu, proizvodnju i prodaju hrane. Sadrži napredni modul za vodjenje stanja prodajnih artikala i sirovina koje se troše kroz recepture pri proizvodnji i prodaji, napredan sistem obaveštavanja i dvosmerne komunikacije sa kuhinjom pri naručivanju, kao i deo za vodjenje troškova kompletnog poslovanja lokala i napredno izveštavanje.
Gart Software Solutions
Aplikacija za Android smart telefone omogućava uvid u pazare za izabrani period, prodate artikle, pazare po kasirima, prihod za period te trenutno stanje otkucanih i poručenih artikala po stolovima.
Za Gart Restaurant se jednom plaća licenca koja je doživotnog tipa i ona obuhvata kompletnu instalaciju sistema (program sa bazom podataka, dodatna mesta za unos podataka, reporting aplikacija za mobilni telefon te podešavanje svih drajvera i veza sa štampačima i fiskalnim uredjajima i eventualnim dodatnim ekranima osteljivim na dodir za komunikaciju sa osobljem iz kuhinje za pripremu hrane) uz obuku ciljnim osobama koje će biti zadužene za administraciju nad podacima i vodjenjem stanja. Nakon toga se na mesečnoj bazi plaća iznos za podršku koja obuhvata pomoć telefonom i daljinskim pristupom računarom kao i pravo na sve nove verzije programa koje budu izlazile.
Minimum je jedan računar na kome će biti glavna baza podataka i program za unos porudžbina, zatim mali POS štampač za štampanje blokova poručenih artikala za kuhinju i šank i fiskalni uredjaj (*koji neće biti potreban od 30. aprila 2022. jer će komunikaciju sa poreskom službom i štampanje validnih računa u potpunosti raditi Gart program). Sve ostalo je opciono; dodatni računari za unos porudžbina, dodatni računari za administraciju (back office), dodatni POS štampači za različite pozicije pripreme hrane u kuhinji ili dodatni sistem sa ekranskim prikazom porudžbina u kuhinji. Naravno sam lokal mora imati već instaliranu mrežnu strukturu da bi ceo sistem funkcionisao kako treba.
Za instalaciju Gart Restaurant sistema je potrebno od 30 minuta do nekoliko sati, u zavisnosti od brzine samih računara, broja mesta za unos prodaje, broja POS štampača u kuhinji/šanku i ekranskih sistema za slanje porudžbina kuhinjskom osoblju te podešavanje mreže. Za dodatnu obuku i unos artikala, receptura i dodatnog podešavanja privilegija kasira te mesta i rasporeda za kucanje za lokal tipa restorana je potrebno još 2 do 8 sati i tada je moguće započeti prodaju. U praksi se pokazalo da se sve može završiti za dva radna dana.
Gart Restaurant u potpunosti podržava sve što je zakonski zahtevano za robno vodjenje iako on nije knjigovodstveni program. Izveštaji, olakšan uvid u lager i pomoć pri poručivanju namirnica koje su blizu minimalnog stanja u lageru su samo deo programa; povezivanje sa knjigovodstvom (export podataka), uvoz elektronskih faktura od dobavljača mogu vam značajno olakšati vodjenje robnog stanja lokala i smanjiti vreme koje se troši na administraciju.
Standardna licenca
550€
jednokratno
U cenu je uračunato:
Instalacija kompletnog sistema koji obuhvata bazu podataka, dva mesta za kucanje porudžbina (računari i fiskalni uredjaji) i zatvaranje računa, dva mesta za Back Office administraciju
Podešavanje mreže i rutera za daljinski pristup i dve instalacije Android aplikacije za izveštavanje
Instalacija dva računara ili tri POS printera u kuhinji sa programom za povratnu komunikaciju sa osobljem na pripremi hrane
Obuka kasira i menadžera u trajanju od 6h
Tehnička podrška u radno vreme (telefonska podrška, email i daljnski online pristup), dnevni backup podataka na naš cloud sistem i sve nove verzije programa se naplaćuje 30€ mesečno
Iznajmljivanje sa održavanjem
45€
mesečno
U cenu je uračunato:
Tehnička podrška u radno vreme (telefonska podrška, email i daljnski online pristup), dnevni backup podataka na naš cloud sistem i sve nove verzije programa
Inicijalna instalacija kompletnog sistema iznosi 200€ i obuhvata bazu podataka, dva mesta za kucanje porudžbina (računar, dva POS printera i fiskalni uredjaji) i zatvaranje računa, dva mesta za Back Office, podešavanje mreže i rutera za daljinski pristup i dve instalacije Android aplikacije za izveštavanje i obuka kasira i menadžera u trajanju od 6h. U cenu je uključen prvi mesec iznajmljivanja i održavanja.
Instalacija dodatnog sistema za praćenje porudžbina u kuhinji sa programom za povratnu komunikaciju sa osobljem na pripremi hrane iznosi 100€ i obuhvata instalaciju na dva računara. Ovaj sistem može biti zamenjen sa instalacijom tri POS printera na ciljnim mestima na pripremi hrane.
Kontakt
Programi